mandag, september 29

there is a voice in my head, it tells me that my heart cant forget you

jaja, nå har tiden kommet til at dere skal se at jeg bitcher over you know who.
Jeg likte deg kjempe godt, men da jeg fikk en del av deg ble jeg usikker..
Vet ikke lenger hva jeg skal føle, selfølgelig vil jeg glemme deg, men har insett at det ikke er så enkelt som det høres ut, vet ikke når eller om jeg skal/kommer til å glemme deg.
Du var en stor del av meg, nå blir den delen bare mindre og mindre, håper den forsvinner raskere enn det føles at den skal forsvinne. Du fikk meg til å føle meg spesiell en liten stund, den tiden er over..
Men spesiell eller ei, så får jeg fortsatt sommerfugler i magen av å møte deg, prate med deg, tilogmed bare av å tenke på deg. Du er meget spesiell for meg å håper at jeg kan bli spesiell for deg igjen.
Det var nok bitching om det for en dag, snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

hellååå

velkommen skal du være, her kan du lese om alt fra hva jeg spiste til frokost til mine følelser. Det er bare og komenter folkens(mye bitching her btw)

Følgere/ stalkers --__--

Your choise

my life be like

Bildet mitt
bitching og glade beskjeder om livet