lørdag, november 29

BANDKRIEG OG BLOD-PROPP

Jeg var på isak, der spilte emergentsea, tadpole og et random band, det var egentlig ganske gøy. Emergentsea vant! JIPPI. Etterpå dro jeg til pappa, han kom hjem og greide ikke og bevege venstre armen.. Først trodde jeg han var drita, men etterhvert forstod jeg at det var alvorlig. Ambulansen kom og hentet han. Da han endelig ringte hjem, fortalte han at han hadde blodpropp... Jeg ble virkelig lei meg, men han ble heldigvis ikke bedøvet for alltid. Han kommer hjem på mandagen, og da skal jeg lage god middag til han. snakkes

2 kommentarer:

hellååå

velkommen skal du være, her kan du lese om alt fra hva jeg spiste til frokost til mine følelser. Det er bare og komenter folkens(mye bitching her btw)

Følgere/ stalkers --__--

Your choise

my life be like

Bildet mitt
bitching og glade beskjeder om livet