onsdag, november 19

FRAVÆR AGAIN

Tror ikke jeg kommer meg på skolen i dag, kvalmen går ikke over, og halve skoledagen er snart ferdig. Men jeg vil ikke bare sitte hjemme i hele dag, så jeg skal prøve og bli frisk så fort som mulig. Nå sitter jeg og hører på musikk og drikker cola. Jeg skal slutte og drikke cola seint på kvelden, fordi jeg har funnet ut at det forstyrrer søvnen. Men jeg elsker cola, så det blir vanskelig. Nå skal jeg lage en ønskeliste, kommer sikkert til og legge den ut her når jeg er ferdig. snakkes

1 kommentar:

  1. Hørt om bakrus, lille venn? Dropp drikkingen i hverdagene og få orden på døgnrytmen din, så er alt i orden

    SvarSlett

hellååå

velkommen skal du være, her kan du lese om alt fra hva jeg spiste til frokost til mine følelser. Det er bare og komenter folkens(mye bitching her btw)

Følgere/ stalkers --__--

Your choise

my life be like

Bildet mitt
bitching og glade beskjeder om livet