mandag, november 24

FUCK ALT

faen.. Jeg blir så jævlig sur, hele familien klikker for en feiltagelse, skulle gjort hva som helst for og komme meg bort herfra. Jeg er lei av alt og alle i hele trondheim, det eneste som holder meg igjen er de jeg bryr meg om, men det er faen ikke mange. Faen alt fucker seg stadig. Mormor begynner med trusler, hva faen skal hun gjøre mot meg?
Jeg bare gidder ikke mer. Vurderer og flytte inn til pappa, men tror neppe jeg får lov til det. Skal ta opp alt på møtet med barnevernet. Mamma bryr seg så lite som det går an om mine meninger. Ja greit jeg høres sikkert ut som en liten fjortiss i trøbbel. Men dette er min blogg, og det var derfor jeg laget meg blogg, for å skrive alt jeg kommer på. Hvis du ikke vil lese så bare ikke les da vel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

hellååå

velkommen skal du være, her kan du lese om alt fra hva jeg spiste til frokost til mine følelser. Det er bare og komenter folkens(mye bitching her btw)

Følgere/ stalkers --__--

Your choise

my life be like

Bildet mitt
bitching og glade beskjeder om livet