søndag, november 2

SEX AND THE CITY


Jeg elsker denne serien, har sett alle episodene på nett, så nå begynner jeg fra sesong en igjen og jobber meg oppover. Serien handler om fire single damer som bor i New York. Carey er på en måte hovedpersonen, hun skriver en spalte i et blad, og da skriver hun om sex and the city, det heter også spalten hennes. Jeg vet at de fleste har sett det, men for de som ikke har det, anbefaler jeg det på det sterkeste. Dere kan se det gratis på både www.tvshack.net & www.surfthechannel.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

hellååå

velkommen skal du være, her kan du lese om alt fra hva jeg spiste til frokost til mine følelser. Det er bare og komenter folkens(mye bitching her btw)

Følgere/ stalkers --__--

Your choise

my life be like

Bildet mitt
bitching og glade beskjeder om livet