torsdag, november 6

SØVNEN TAR OVER LIVET MITT

haha jeg skal klage nå, NOOO watch out!

I natt fikk jeg ikke sove, jeg sovnet rundt 4-5 tiden..
Nå stod jeg nettopp opp, faen jeg skal bli flink og komme til skolen jo!
men søvn problemet ødelegger meg.
Jeg var hos hos helsesøstra på skolen i går, hun sa at det var tankene som var i veien.
Jeg skulle ønske jeg ikke hadde noen hjærne om natta. Men utrolig nok får jeg sove i helgene. Jeg tror kanskje presset med og komme meg på skolen også ødelegger søvnen min.

I dag skal jeg på Isak, det er bandkrig. For de som har lyst til og komme, åpner dørene klokka 19.00 og det er gratis inngang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

hellååå

velkommen skal du være, her kan du lese om alt fra hva jeg spiste til frokost til mine følelser. Det er bare og komenter folkens(mye bitching her btw)

Følgere/ stalkers --__--

Your choise

my life be like

Bildet mitt
bitching og glade beskjeder om livet