tirsdag, november 18

TIRSDAG

Jeg var på Isak i dag istede for skole, kommer til og være der hver tirsdag og torsdag fra nå av, hvis jeg får lov av lærerne. Nå er klokka halv tolv, og jeg skal legge meg snart. Jeg er ganske sliten, så jeg tror jeg endelig kommer til og få den nattesøvnen jeg har savnet. Jeg og Ina har vert på fylla hver dag i en hel uke nå.. Ganske sliten, og vi har overnattet hos hverandre alle de dagene, så i dag var vi ganske lei og sliten og irritabel. I det siste har jeg også vert ganske slask, som dere alle vet at jeg er.. Men jeg har gått rundt i joggebukse nesten hver dag, jeg elsker og ha på meg joggebukse. Jeg savner Ronja og Sanna, har ikke møtt de på en god stund, skal prøve og få til Choco Boco i morgen med dem. Jeg har ikke så mye og gjøre akkuratt nå, så det kommer kanskje flere innleg i løpet av den siste halvtimen. snakkeees

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

hellååå

velkommen skal du være, her kan du lese om alt fra hva jeg spiste til frokost til mine følelser. Det er bare og komenter folkens(mye bitching her btw)

Følgere/ stalkers --__--

Your choise

my life be like

Bildet mitt
bitching og glade beskjeder om livet