tirsdag, desember 9

MASSE RART


I helga var jeg hos pappa, derfor jeg ikke fikk blogget. Skjedde ikke så mye, var syk.
Men i dag fikk jeg det jeg bestilte fra Nelly i posten :D jeg elsker å få ting i posten, skal bestille meg noe nytt snart ^^,
ARG jeg venter på å få adressegaranti i posten fra pointshop, men det tar så lang tid. Jeg vil bestille meg ting derfra nå!. Spørsmål:
1. Har du pointshop?
2. hvis du har adressegaranti, hvor lang tid tok det?
3. Er mamman din feit?isåfall, navn? adresse?

10 kommentarer:

  1. 1. "kan du bli medlem å få e-mail garanti?" say no more
    2. -
    3. nei ikke så veldig, men jeg veit om ei, men jeg husker ikke navnet da :(

    SvarSlett
  2. jeg og elsker og få ting i posten, det er gøyalt

    SvarSlett
  3. det er kjempe koslig :D

    SvarSlett
  4. 1 ja
    2 til meg tok det ca 2 uker tror jeg
    3 smålubben kanskje :P

    SvarSlett
  5. nei, mamma e ikke feit :) men æ har ei på skolen som e ganske så hot, ska æ mekke nr for dæ, pews?

    SvarSlett
  6. 1. ja
    2. ca. 10 min

    SvarSlett
  7. 10 min? wtf, adressegaranti? da må du jo liksom få det i posten først da -.- lol, jo te mæ tok det ca 3 uka eller no.

    SvarSlett
  8. mamma er ikke feit, men stemora mi e ganske LARGE. Kan gi dæ nummere på skolen, vil ikke legg det ut offentlig ;P

    SvarSlett

hellååå

velkommen skal du være, her kan du lese om alt fra hva jeg spiste til frokost til mine følelser. Det er bare og komenter folkens(mye bitching her btw)

Følgere/ stalkers --__--

Your choise

my life be like

Bildet mitt
bitching og glade beskjeder om livet