tirsdag, desember 23

motorpsycho

jeg glemte helt og skrive det, fordi jeg tenkte at jeg var så glad for det at jeg allerede hadde skrevet det. Men ja, jeg og Mia var på Motorpsyko konsert på fredagen, endelig fant du tid til meg Mia <3
du er jo bare med Helle nå for tiden, har ikke noe imot det, men prøv og finn tid til meg også, ok?
men anywaaays... Ja det var kjempe bra! Og vet dere hva stefaren til Mia opplyste meg om? Motorpsyko hadde århundrets låt, så på nyttårsaften til år 2000 så var det en radiokanal som sendte den sangen hele døgnet, nonstop. De tjente 300 000 på bare det da, syke! han sa desverre ikke vilken sang, så jeg kan ikke tipse dere om noe.. jaja, snakkees

2 kommentarer:

hellååå

velkommen skal du være, her kan du lese om alt fra hva jeg spiste til frokost til mine følelser. Det er bare og komenter folkens(mye bitching her btw)

Følgere/ stalkers --__--

Your choise

my life be like

Bildet mitt
bitching og glade beskjeder om livet