lørdag, oktober 18

FREDAG!!!

i dag drakk jeg med Sabra, Angelia, Mona og Mikael :D de har peace med Penn nå ;)
vi var på flatåsen, der var det fult med folk.
Vi ble ganske borte iløpet av kvelden for og si det sånn xD
Så fant jeg meg en random å rote med, så dro jeg og Ket en snartur innom uffa(jeg møtte Ket der :D)
Da vi kom på UFFA hadde jeg ikke penger til og komme meg inn, så Emil H og Eirik sneik meg inn :L
Jeg fikk med meg ca. to sanger av konserten, så måtte jeg ta bussen til mamma, nå skal jeg bare ta det chill utover kvelden, takk for meg. snakkeees

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

hellååå

velkommen skal du være, her kan du lese om alt fra hva jeg spiste til frokost til mine følelser. Det er bare og komenter folkens(mye bitching her btw)

Følgere/ stalkers --__--

Your choise

my life be like

Bildet mitt
bitching og glade beskjeder om livet