onsdag, oktober 29

ONSDAG

i dag var sanna hos meg :)

Helga mi :
på fredagen så var jeg på Isak på konsert til Tad-Pole, der var det rusfritt, og for og være helt ærlig var det ganske deilig, alt i alt var det en koslig kveld.
På lørdagen så var jeg på UFFA, der derimot var det ikke fult så rusfritt.
Jeg drakk meg ikke akkuratt full, tok en to-tre pils tilsammen tror jeg :).
Der hadde et band reist fra Holland til norge, de spilte konsert, og siden jeg hadde pratet med de før showet så kjente de meg igjen, jeg kunne bare et ord på språket deres som betydde grillet kylling... Da de skulle spille sin andre sang, så kauka trommisen at sanger var til meg, og han ropte grillet kylling på nederlandsk. Det var et band til som spilte, de var også ganske flinke.
Etterpå satt Jeg i sofaen og pratet med en mann på 22 år som tydelighvis hadde peiling på musikk, det var hyggelig helt til han prøvde og kysse meg! det var ganske ekkelt, så jeg gikk på bandrommet der Eskild var istedet. Der satt vi og prata om musikk og masse rart, det var hyggelig.
Alt i alt også en hyggelig kveld, med noen små unntak.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

hellååå

velkommen skal du være, her kan du lese om alt fra hva jeg spiste til frokost til mine følelser. Det er bare og komenter folkens(mye bitching her btw)

Følgere/ stalkers --__--

Your choise

my life be like

Bildet mitt
bitching og glade beskjeder om livet