fredag, oktober 3

ONSDAG

husker ikke hva jeg gjorde på tirsdag så vi hopper over den :P

på onsdag var jeg på skolen :D:D:D:D:D!!!!!!!!!!
etter skolen tok jeg skolebussen(med emilie sitt kort xD) til sabra og mona de feiret id eller noe sånt ;P
det var koselig. Det var, meg, sabra, mona, og tre til som jeg ikke husker navnet på xD de er veldig snille da :D.
Ettervert kom også ronja, hun strålte opp dagen min, hadde ikke møttes på ei stund pga at jeg ikke har vert på skolen.
Jeg hadde virkelig savnet Sabra, Mona og ronja, de er jentene mine.
Etter vi hadde det gøy med bare oss jenter fant vi ut at vi ville ite å kjøre, så vi ringte Thomas.
Han tok oss med å kjørte rundt byen ;P med bassen på fult og selføldelig måtte vi høre på hihop -.-
Så sjedde det noe intresangt xD:
Ronja og Sabra bestemte seg for å gå og kjøpe mat, så satt jeg og Mona i bilen med Thomas..
Så fant vi ut at det var busstreik dagen etter, så vi spurte om Thomas kunne kjøre oss til skolen, men han ville ha et kyss for det, jeg og Mona bare: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
Så spurte vi hvem han ville ha av, så sa han meg... Jeg nektet jo selfølgelig, og da vi fant ut at han skulle kysse Mona, så nektet hun også... Så dro vi og hentet Ronja og Sabra på Bunnpris og kjørte hjem.
Da jeg og Ronja ble sluppet av på bakklandet bestemte vi oss for og dra hjem til meg en tur, vi pratet masse og så litt på tv, det var kjempe koslig, så dro Ronja og jeg la meg og sov. Takk for i dag, Snakkees!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

hellååå

velkommen skal du være, her kan du lese om alt fra hva jeg spiste til frokost til mine følelser. Det er bare og komenter folkens(mye bitching her btw)

Følgere/ stalkers --__--

Your choise

my life be like

Bildet mitt
bitching og glade beskjeder om livet