tirsdag, november 4

HVOR FAEN MENER DERE VI SKAL VÆRE DA?

Okei, det er ganske lenge siden jeg fant ut at UFFA kanskje skal legges ned av staten. Nå har jeg bestemt meg for og legge ut et innlegg om hva jeg synes om det.

Hvor mener de vi som faktisk er alternativ skal gjøre av oss? UFFA er liksom plassen jeg og mange av vennene mine henger, det samme gjelder forsåvidt Isak også. Det er de plassene jeg faktisk gidder og dra til i helgene, hvor faen mener de vi skal gjøre av oss da? UFFA står for ungdom for fri aktivitet og kjemper mot rasisme osv, eller bare helt enkelt frihet. De skal også kanskje legge ned barneskolen min som jeg elsker og savner. Tror de vi gir oss uten en kamp? HELL NO!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

hellååå

velkommen skal du være, her kan du lese om alt fra hva jeg spiste til frokost til mine følelser. Det er bare og komenter folkens(mye bitching her btw)

Følgere/ stalkers --__--

Your choise

my life be like

Bildet mitt
bitching og glade beskjeder om livet