tirsdag, november 4

KVELD

Nå har jeg nettopp kommet hjem. Jeg spiste nettopp spagetti, det var drittgodt! nå sitter jeg bare og tar en sigg og chillern med nettby og blogg. Ah vurderer og døgne i natt så jeg kommer meg på skolen, er ikke trøtt. Da ender det bare opp med at jeg sovner seint, og ikke klarer og stå opp i morgen. I dag var ikke Sabra, Mona eller Ronja på skolen, Jeg viste egentlig ikke at jeg kom til og savne dem så mye, negrene mine og solstråla mi. I dag dro jeg til byen med andjela og lamiya, så kjøpte vi røyk ofc. Etter det dro jeg til pappa og så på tv, så tok jeg bussen til mamma hvor jeg da befinner meg nå. Noe jeg bare kom på nå i farta, 8mile er egentlig en jævla bra film, den anbefales på det sterkeste. snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

hellååå

velkommen skal du være, her kan du lese om alt fra hva jeg spiste til frokost til mine følelser. Det er bare og komenter folkens(mye bitching her btw)

Følgere/ stalkers --__--

Your choise

my life be like

Bildet mitt
bitching og glade beskjeder om livet