mandag, november 3

MORGENSYK

Nå er klokka 08.20 det vil si at jeg bynner på skolen om 40 minutter. Jeg har så sykt vondt i hodet at det ikke går an. Men må på skolen pga fraveret mitt, skal bare vente litt, og kanskje heller komme litt senere på skolen. I dag har jeg egentlig ikke no særlig med planer for dagen, men tror det blir byen med Sabra og Mona iallefall. Kanskje Sanna gidder og komme til meg senere i dag og, det hadde vert koslig. Tror ikke at jeg egentlig gidder og være så mye ute utover kvelden så jeg håper Sanna har tid. Nå skal jeg prøve og få i meg litt mat og bare ta det chill.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

hellååå

velkommen skal du være, her kan du lese om alt fra hva jeg spiste til frokost til mine følelser. Det er bare og komenter folkens(mye bitching her btw)

Følgere/ stalkers --__--

Your choise

my life be like

Bildet mitt
bitching og glade beskjeder om livet