mandag, november 3

SOVEN VIRKER IKKE, TANKENE DERIMOT..

JA, nå skal jeg klage for andre gang i dag allerede. Jeg fikk nesten ikke sove i natt. Da lå jeg og tenkte på livet, og hvor det fører meg. Jeg vil bli klesdesigner, men jeg klarer ikke og komme meg på skolen. Nei og nei, denne slaskingen fører ingen steder. Jeg sier alltid at jeg skal skjerpe meg, men det skjer ikke. Skulkingen min påvirker løftene mine, de påvirker venner og familie. Broken promises er det ingen som liker.. Jeg vil bare ta denne tiden til og si at det ikke er med vilje. Når vekkeklokka ringer, slår jeg den bare av fordi jeg trøtt. Jeg har hatt søvnproblemer i snart over et år, men får ikke gjort noe med det. Alle bitcher over det til meg, men de vet egentlig ikke hvordan det er med meg. Jeg ligger og tenker natta lang. Når jeg tenker meg om er det mange ting som påvirker søvnen min, venner, familie, kjerlighet, og rett og slett bare selveste tanke gangen min. Familien har ikke peiling på hvor mye jeg får med meg sånn egentlig. Venner vet ikke hva jeg kan se og lese på dem, jeg ser hvordan de egentlig føler det om saker og ting. Jeg bare vil ikke si noe.. Jeg brukte og altid snakke rett ut, men det har sluttet og være like enkelt. Folk sier at jeg har forandret meg mye, før så sa jeg alt jeg mente til alle og jeg hadde egne sterke meninger. Jeg er da fortsatt sånn! men jeg har lært at det er mange ting som er bedre usagt. Jeg har fortsatt sterke meninger, men den nye "venne gjengen" har samme meninger, både politisk sett, og andre ting. Jeg er fortsatt den samme gamle meg, dere bare klarer ikke å se det like godt. Du kan ikke si jeg har forandret meg, fordi du vet ingenting om hva jeg har opplevd.

2 kommentarer:

hellååå

velkommen skal du være, her kan du lese om alt fra hva jeg spiste til frokost til mine følelser. Det er bare og komenter folkens(mye bitching her btw)

Følgere/ stalkers --__--

Your choise

my life be like

Bildet mitt
bitching og glade beskjeder om livet