søndag, november 2

your still like a drug

Hva faen er det med deg jeg liker?
Jeg fikk sommerfugler i magen da jeg fikk høre at du kom, jeg savner deg virkelig.. ikke no tvil om det. Du har ikke rett til og få meg til og føle meg sånn, hvorfor i helvette gjør du dette så vanskelig?
Du ødelegger alt, du gjør meg til et nervevrak. Du er som et så sterkt dop som ingen har opplevd, jeg tiltrekkes ved deg. Alle spørsmålene jeg har, hater du meg? har du glemt OSS? savner du meg ikke? hvorfor tar du ikke kontakt? hva i helvette er galt med deg? jeg har ikke plass til mer dritt i livet mitt, du kommer bare og ødelegger. Det er som den sugne sangen "i hate you, but i love you" kan jeg ikke bare hate deg? du ødelegger den siste delen av det som er igjen av meg. Jeg skjønner ikke hva du vil, hvorfor kom du? Jeg savner deg, jeg er fortsatt glad i deg, men jeg prøver og glemme deg, ikke få meg til og mislykkes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

hellååå

velkommen skal du være, her kan du lese om alt fra hva jeg spiste til frokost til mine følelser. Det er bare og komenter folkens(mye bitching her btw)

Følgere/ stalkers --__--

Your choise

my life be like

Bildet mitt
bitching og glade beskjeder om livet