søndag, november 2

halloween

heia folkens, sorry for at jeg ikke klarer å blogge hver da, men har litt mye og gjøre for tiden.
ja, på halloween var det dritgøy. Først var vi på halloween fest hos Emilie, det var kjempe koslig, så en ekkel film om et virus. Jeg skulle da fårestille.. øh... død? samma det. Da jeg kom fiksa Ronja meg iallefall, så kom det masse randoms som jeg ikke kjente, men de virket veldig hyggelig.
Senere kom da Arild, som jeg ikke hadde sett på en liten stund, så det var jo gøy. Plutselig ringte Tiril meg, hun var selfølgelig på fylla, og hun var til Kamilla med mange folk, siden det var alkoholfritt hos Emilie tenkte jeg det kanskje ville vert greit med fylla på halloween. Jeg dro til Kamilla. Men da jeg kom, så var det ikke akkuratt så mye til liv, Therese og Kamilla lå og spøy på badet, mens Eyrun lå og flirte i sofaen. Etter det ble Kamilla litt sir, så hun kastet oss ut, da dro vi og møtte Elina, det var hyggelig siden jeg ikke hadde sett henne siden hun flyttet. Da hadde jeg vel drukket en 5-6 øl, pluss at jeg var overtrøtt(det vil si at jeg var i slaget). Senere dro jeg hjem til pappa, og slokna på sofaen. snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

hellååå

velkommen skal du være, her kan du lese om alt fra hva jeg spiste til frokost til mine følelser. Det er bare og komenter folkens(mye bitching her btw)

Følgere/ stalkers --__--

Your choise

my life be like

Bildet mitt
bitching og glade beskjeder om livet