mandag, desember 22

THE KALLENDER

herregad, har ikke skrevve på LEEENG, vert te pappa, faen daaa. JAJA nerme oss jul da gutta.. Æ VIL HA MASSE GAVA! men får vel mer penga, så kjedli å åpne. SALLAMANDERA e skummel, så en dokumentar på animal planet i dag, jævli kjedli egentli.. men det va ikke nå på disney channel såe. Æ sitt å spise julekaka, dæm vart ikke brent i år, YESS. Glæde mæ te nyttårsaften, får kanskje vær hjem te mæ, gidde ikke å vær så my ut i år. Ska bare se raketta, så stekk æ sikkert inn igjen, men bare å shout out hvis dåkker ska ha besøk. Som sagt bare kanskje æ kan vær te pappa. No e det vell på tide å vær random.. Hmm, ka kanj æ snakk om da kis. Mamma tenkt å sett julenissa på rommet mitt, men æ sa at æ va redd. Æ håpe æ får en rosa, flygende elefant i julegave. DREAM COME TRUE. Æ lå over te sanna på lørdagen, med Ane og Maren. Så klippa Maren håre mitt, først så klikka æ, men så vart æ vant te det. Sorry Maren, du va flink, i love u! men randomnessen min var ikke så ille i dette innlegget, så derfor så får dere 1 poeng til, siden dere overdriver om at jeg er randooom. snakkes da gutta, GOOOD JUUUL.

3 kommentarer:

hellååå

velkommen skal du være, her kan du lese om alt fra hva jeg spiste til frokost til mine følelser. Det er bare og komenter folkens(mye bitching her btw)

Følgere/ stalkers --__--

Your choise

my life be like

Bildet mitt
bitching og glade beskjeder om livet