mandag, desember 15

oh yeah

I dag har jeg spst nudler. Mange sier at jeg er random.. Sånn når jeg skriver osv. JEG SKRIVER IKKE RANDOM. I HAVE NO RANDOMNESS IN ME WHAT SO EVAH. Fra nå av skal jeg begynne og bli endamer randooom. Alle sier også at sanna ikke kunne blitt en drage, fordi hun er for søt. HAAHAHA Sanna er ikke søt, Sanna er den mest mannete manne jenta jeg har møtt, Som jeg sa til henne: Sanna uansett kæm du e sammen med, så kjem du allti te å vær mannen i forholdet... Medmindre det e Arild. Men nå skal jeg bare være random og skrive tulleting, siden alle kaller meg random og sier at jeg er random noe som egentlig bare beviser at de er random. Men da hvil det jo si at begge er random så da er de randoms og hyklere.. Så de er 2 negative ting mens jeg er bare en negativ ting, men jeg blir negativ nå siden jeg skriver om det og sier noe usaklig til verden, derfor er stillingen nå 2-2. Følg med i neste innlegg om RANDOMNESS, se hva som skjer!

4 kommentarer:

hellååå

velkommen skal du være, her kan du lese om alt fra hva jeg spiste til frokost til mine følelser. Det er bare og komenter folkens(mye bitching her btw)

Følgere/ stalkers --__--

Your choise

my life be like

Bildet mitt
bitching og glade beskjeder om livet